Oct 2, 2010

Mari Membaca!!

Buku ni aku da carik lama giler.
kat Popular takde..Borders takde...kat kedai india dekat rumah aku pun takde..lastly aku jumpa kat kedai favorite aku..apa lagi Fabulous Mum la...
Hmmm..aku tak teragak-agak lagi..terus je terkam..dengan harga RM19.90
Yang I paling suka topic Sayur Oh Sayur..
Bagaimana kita ni boleh twistkan interest anak kita nak makan sayur..so many ideas and tips been discussed inside her book..hebat jugak la dia ni...
Harris..mesti makan sayur ya...! bukan macam mama ..
umur 20 tahun baru bole telan sayur...well! It's too late already...
tapi takpe..sekarang mesti nak makan sayur ...rasa macam tak kena jer tak makan sayur...

Very informative book and highly recommended for those mother yang tengah struggling bagai nak rak mikir camne nak bagi minat anak-anak mereka untuk makan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails