Apr 26, 2011

Pantang??

Ya..Ya....tengah Pantang....

Socks pun guna....

Kite ikut jer lah...nanti kena!!!!! ....padan muka.....!!!!!Masa harris da kena..tak pakai stokin...bila kena air sejuk...hambik ko...mengigil-gigil...eeee......sakit...tulang rasa bisa sangat!!!!!tobat..tobat....

Hari ni nak masuk seminggu selepas kejadian & I'm already LOST 2KG!!!!!!!!

Yessa......

Yealah makan ikan bakar pagi petang siang malam...Haku pun takde selera....!!!

Takpe...takpe kite ikut jer lah....

Bila Ibu talipon dari kampung....suruh makan JAMU pulak....biasalah...kampung aku tu majority orang indon...nenek aku pun datang dari indon...IC merah.....kalau jumpa nenek aku...asyik suap jamu jer......

Aku ingat lagi....datang jer orang jamu kat rumah...hmmmm...bersusun la perawan dan gadis-gadis kat kampung makan jamu.....ntahlah..aku rasa sedap masa tu.....

Ibu pun pernah buat home made jamu untuk bekalan masa belajar USM dulu...nyeh..nyeh..nyeh...aku baru ingat..!!!


Tukang Jamu Mobile...memang sepesen la dorang...

Aduhai....lama giler tak makan Jamu.....Boleh ker aku telan......

Disebabkan banyak review untuk Jamu Mak Dara....

Maka .....belilah....dari  RahsiaCantik!!!

Harap-harap cantik lah lepas ni.....

Service terbaek lah!!!! beli semalam..pagi ni dah sampai depan rumah.....EXPRESS RAKYAT!!!dah tak boleh kuar...online jerlah....

Beli apa Lagi????

jeng..je jeng............


WAIST TRIMMER INFRA RED?????


Harap-Harap...kempis lah jugak perut aku yang macam anak badak terpinga-pinga.....

Yealah...berat tau bawak perut......!!!!!

Harga....??? murah jer..tak sampai 50 hengget!!!! beli kat rahsia cantik gak ler...memang rahsia sangat lah!!!!

Tadi dah try makan JMD powder.....letak madu sket....

Ya-Ampun sedap la pulok!!!!!!

Teringat kat kampung.......Boleh telan lah......sedap.....tak tipu..!!!

Try...jangan tak try.....Harris masih boiing-boing....kena jaga-jaga lah gak...takut dia mengeletat kepanasan....

SEKIAN



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails