Apr 19, 2011

Nyilu Semacam Da!!

Sebenarnya Hati Mama Harris tak senang memikirkan hari sabtu ni....

Penentu segala either D & C or remain as it is...

Tapi hati sekarang macam dah redha dan terima jer lar....mungkin ada lagi yang lebih baik untuk kami sekeluarga selepas ni....

BUT!!!

Korang tau tak macam mana nak buang kat dalam tu....???

eeeeee....rasa nyilu pulak.....

Bila google...gambar ni yang kuar....


macam sakit jer...

Aduh...panjang jer batang besi masuk ke situ.......macam kena pantang giler jer




Ya Allah...macam tak sangup nak buat process ni....

TAKUT LER!!!!!

Sape penah buat????

Ceciter..ceciter........!!!!!

4 comments:

Azura Iznil said...

aku!

Sila jumpa aku personally khamis ni.

Don't worry. tak rasa apa pun.

~ As ~ said...

ko jgn la pegi google lg..nnt ko tambah takut. yg berlaku tu ko hadapi saja ok. gud luck! aku doakan yg baik2 saja utk ko.

Anonymous said...

hi dear,

i lost my baby @16weeks.walaupun dh keluar sendiri, doc still suggest D&C.mane tau ade yg tertinggal.
anyway, pengalaman i...d&c x rasa ape pun.cos kena bius.tau2 sedar je dh setel semua. mula2 risau gak org ramai ckp sakit...pelik i :p i xtau la kalo ade yg kena d&c dlm keadaan sedar.

be strong, take care

Anonymous said...

hi..
i've been thru this. missed abortion @ 11 weeks. there's nothing to worry. x rase sakit pun since kene bius. my experience, bius separuh je. so, still sedar n frankly, mmg x rase pape melainkan kesejukan. tibe2 je dah abes procedure. ade jgk my fren yg doc bg anaethetic. sedar2 je kt dlm wad da.. u'll be given 2 weeks mc normally after that. takde pantang ape sgt pun.
chill up..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails