Nov 14, 2010

Hidup Susuku!!!!

Hari Jumaat sepatutnya hari hooray-hooray aku...selalunya..Geng Bas Sekolah Honda aku da plan BAIKKKK punya..tapi itu semua hanya Mimpi....Aku ada meeting from 4pm - 7.30pm....bukan kat PJ..tapi kat Bangi..Adus!!!Sadis!!!Nak kata Workaholic..tak..kuat minum Horlicks pun tak...Terpaksa..sape kerja di bawah jajahan Jepun .tau la macam mana....

Sampai jer kat sana kul 3 lebih...aku cepat-cepat keluarkan gadget aku untuk operasi pemerahan...hmmmmmm..sedih cuma 2.5 ouns....Mungkin aku stress kot...

Bila habis meeting..boing-boing aku terasa macam nak tercabut..sakit..nak pam? takkan kat opis..kalau kat PJ takpe..ni kat Stokyard...takut plak sorang-sorang....Jam dah menunjukkan .....





aku kena cepat bertindak!!!!

Kisahnya..aku memberanikan guna freestyle while driving...Berhenti kat Petronas jap..tengok kanan..kiri...line clear jer...seluk cepat-cepat sambil cover guna tudung Najjah....
Sebelum ni tak confident ..tapi terpaksa.... nak MALATOP BUAH KELAPAK AKU!!!! Aish..tekeluar pulak sabahan aku....

Ni lah operasi senyap- senyap Mama Harris..jeng..je..jeng.......

Gambar di BLUR kan untuk tatapan umum...
 Masa drive tu aku berdoa jer...aku takut tertumpah..kalau tumpah..mampus aku.!!!
Kereta company..nanti orang lain naik kete ni..pelik pulak bau susu basi..hihihihihi...
Tak pakai clip..ntah..macam tak kuasa plak!!
Tapi..Alhamdullilah.....aku berjaya melakukan while driving...
bila sampai rumah..hmmmmmm..aku suka sangat...

bila......................

hasilnya..............

adalah...........






nak 4 ouns...
yahoooo................

Bangga..bangga...
Terima Kasih Susu...Hidup Susu Ibu!!!!!!!

4 comments:

Azurah Abd.Aziz said...

Wooot! Wooot!

So proud!

~ As ~ said...

orang sabah ka pula???

Fathiha Fadzli said...

so proud of u,sista! keep d pumpin' alive....woohoo..

fuzi said...

You Go Mommy!!!

multitasking lagik...hehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails