Mar 21, 2011

Happy Birthday Harris Irfan.....!!!



Hmmmm...Nak citer macam mana beranak kan Harris...ngilu jap rasanya.....eeeeee...lama benar rasanya budak kecik ni nak kuar....

Final checkup on Friday 19th March 2010...kat Pantai Medical Centre under Dr Idris...Seperti biasa dia selak la kat bawah tu..dan pertama kali lar orang lelaki lain tengok kat bawah tu...hmmm...I kebalkan muka jer...segan tu ada gak....Selak da bukak 1cm....My due on 21st March...kalau takde tanda gak kena induce on 23rd March 2010....

On 20th March tetiba da ada tanda darah.........so pegilah PMC around 8.30pm masuk wad.....
Bila da baring kat dalam tu...Masha Allah...tetiba..contraction da start yang amat sakit sangat....di pendekkan cerita...Contraction nak 20 Jam..Non-Stop....Tak Makan....No Epidural....yang pelik aku muntah 17 Kali...( Tu mak mertua aku yang kira sebab dia yang tadah mangkuk kat mulut aku )

Maka Keluar la Manusia kecil itu pada jam 4.20 petang on 21st March 2010 dengan bantuan Vacuum sebab Haku dah tak larat!!!!!!

To Harris Irfan...........

Mama & Ayah love u soooooo much!!!

You are my Sunshine!!!!!

&

Chibom -chibom Mama...........






6 comments:

Fathiha Fadzli said...

Anas : hey Hayyis Ifan.....heppy bufday!!!!:)

Keyphochee said...

epie besday Harris Irfan...semoga sihat selalu.jadi anak yang soleh ye sayang...

Little BlueBird said...

Anas : tatatata...( Translation...Thank u...)

Keyphochee : amin.....

sya said...

Happy Birthday to Haris

Azura Iznil said...

Happy bufday harris........

xeea said...

Setahun dah dia.
Happy 1st birthday, Harris!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails