Aug 26, 2010

Susu oh susu......

Before Puasa... I bought Trial Set from Shaklee...nak menambahkan my susu....
sian lil harris....mama dia kekurangan susu...
i beli cuz i read few bloggers recommend to try shaklee...

so i surf punya surf.. i found under mamayangcekal.blogspot...well so many stories i read....
ada yang termendously increase... ada yang biasa jer...for me...
im happy with this product...increase...1 ouns every pumping session..if normal 3 ouns..so da increase to 4 ouns.......Yang best sekali susu pekat sangat...and sometimes turns to apple green colour..
                                                                          

   tada.........


my milky..yum..yum...
First time lil Harris ...poo poo banyak gilos..bit panic...i sms "mama yang cekal"..

She said..thats normal...fuhhhhh.....lega.....

I will continue to consume it ...happy with the result...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails