Aug 17, 2012

Tabita

Saje nak mengwar-warkan........

pernah dengar brand ni tak???


Tabita....

Bukan NOBITA ya!!!!!

Lama dah usha..tetapi nak survey betul-betul...

Just to share..muka aku ni dah lama wujud kawah bulan...lagi-lagi kat pipi.....dulu.... memang jerawat tu sket lagi nak jadi batu belah batu bertangkup...memang horror lar...........dari umur 14 tahun till 25 tahun...jerawat tak surut-surut......bila da surut..hasilnya cuma bekas-bekas lobang yang amat dalam..

macam-macam dah pakai...dari beribu....beratus ke ringgit pun da...tapi hasil biasa je....dari laser..peeling...dermabrasion..u name it ....aku dah try da.....bila aku survey kat internet dan testimoni dari customer yang dah guna..harap-harap tabita mengurangkan kedalaman lubang ku ini........

Bila umur dah meningkat sweet 30++....freckles pun ada ....tak lama muka aku macam Lindsay Lohan...tapi dia kiut gak ada bendalah tu...AKU?????? hmmmmm...paham-paham sendiri jer lar....

Kite dah start guna....

beli set basic....


sekarang muka dah start gatal-gatal.....effect dia dah start da....


nak jugak kulit gebus melepus macam ni....tanpa bedak tau..



Nak tau lebih lanjut

click here....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails