Aug 13, 2012

Hahaha..im back!!

Fuhhhh.. lama gile tak mengupdate cerita...gile lar..lepas balik cuti dari europe...bos baru dah masuk...hmmm apa lagi ...hidup aku berjimba-jimba untuk mengeblog suda tiada harapan lagi... amacam puasa..ok..???saya ok lar..........banyak cerita tapi tak menyempatla beb..

by the way..dah beli baju raya....

mesti sume dah tau pasal demam jovian kan....

akak pun demam jugak.....udah lah demam..gile pun ada....

uish...hebat penangan Jovian Tahun ni..rezki dia.........

rezki anda dan saya....????

apa lagi ...

BOXING DAY JOVIAN LAR!!!!!!!!


Gile betul lar..akak..hari hari tengok fesbok nak tgk dah ada update ke dak...

btw..kalau tak dapat...saya dah baju raya..antaranya....

Klass tijah!!
BY mazlianul Maznan....but in royal blue....Love the peplum effect...

Kalau jovian...i love the JADORE!!! Either black or salmon pink...cantik sangat!!

Masa dia announce..mesti sume mulut orang ternganga...jaw dropping!WAHHHHHH..MANYAK SANTEK OH!!!!!!
tetapi.....aku orang miskin tiada apa-apa...

AHHHHHH!!!!!Aku bersemangat nak pegi..sape pegi angkat tangan.... see u there...

pstttt.pssttt..jangan habiskan jadore tu ek....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails