Dec 19, 2010

My Bday!!!!

Yeah..yeah..yeah..it's my bday today...hahahaha....

Aku da tua.....hmmmmmm...boring!!!! takpelah yang penting sihat walafiat dan murah rezeki.....

hehehe..ni nak citer ni..for the first time aku dapat hadiah dari laki aku....hahaha..betul...hmmmm..lupa da...pernah la...last year i dapat hand bag charles&keith..

This year..Laki aku nak sponsor Handphone...yahoooooooooooooooooooooooooo!!!

Happy lar...bila lagi....

Aku sebenarnya minat I-phone..kalau tak dapat...nak I-pad...cara gak.kalau tak dapat gak...I-Pod pun boleh la.....

Tapi..pikir punya pikir aku tak bole jugak decide....tapi kalau I-Phone VS Samsung yang mana ok ???


Dan akhirnya........disebabkan aku nak video call to all phone...takut kena jaga outstation dealer next year...boleh video call anak kt KL....nak use Celcom..takyah nak hack phone dan murah sket...so I choose........



















SAMSUNG GALAXY S

4 comments:

~ As ~ said...

wahhhh *drool

Azurah Abd.Aziz said...

good choice!

Aku nak nokia N8..lalala.

Marsha~ said...

happy belated birthday!~ best ke samsung galaxy compare to iphone ek?

Little BlueBird said...

The best still I-Phone..for me lar....but i nak video call to all phones...manatau outstation...bole call tgk baby....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails