Dec 16, 2010

Melekat jer.....

Hmmmm..Harris sekarang da buat perangai.....nak melekat jer bila malam...aku yang sakit pinggang....tapi kesian kalau tak bagi..bagi apa??????apa lagi buah dada la.....hehehehe....nak nyot-nyot jer....

Aku rasa Non-stop..dari kul 10 malam sampai kul 6.30pg..aku da pening giler tidur tak cukup...aku pelik gak..

1. Lil harris tak kenyang ke?
2. Nak nyot-nyot untuk soother je ke?

Ntah la...

Sekarang position aku macam ni...ni time rajin lagi....side lying......

Bila aku da mengantuk giler dan lenguh belakang....Harris baring kat dada aku....tak larat nak tidur mengereng....


Tapi takpe..demi Harris..Mama sanggup buat ape jer.......Hidup Nyot-Nyot!!!

3 comments:

Marsha~ said...

huhuhu.. takpe lah kot kalau dia nak mengempeng sepanjang malam pon.. asalkan u tak selalu outstation takpe ar.. heheh

Fathiha Fadzli said...

long live bf mamas..........its ok, its allrite...........ko ingat setiap titisan tu ada pahala tau...kalau nk kumpul saham byk2...........bf as long as possible.........:)

Azura Iznil said...

Selagi boleh lekat..lekat aje lar. Esok lusa dah besar...ntah2 kita nipon dia lupa..huhuhu..apesal aku tetiba sayu skrg.

Owh..sbb Ananna dah 2 malam reject ketiak aku! Uwaaaa!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails