Sep 6, 2010

yea..yea..baju raya...

Hi..my name is Harris....my mum called me buchuk-buchuk...dont know why....? my dad always says im bulat....sigh!!!my tok mama and tok ayah lagi worst...called "Si Bulat-Bulat.." which worst than my dad...hihihi...but i know im cute....

Well...takde citer..but last weekend is preview session for my baju raya....syok....
my mum buat ia jadi badut...da la gelakkan i....jahat la mama...
what is wrong with them...?
See...my baju raya...ummi hadiahkan..thanx ummi...next time we watch Yo Gaba Gaba..together ya!
ok la..cuma perut buncit sket.....
So thats my story...see u next time...Yo Gaba Gaba....

1 comment:

fuzi said...

yay!berjaya comment...

Yo Gaba Gaba tuh apa ek?

Hi lil Harris!U have a 'heart breaker' pairs of eyes!!!

aunty ada anak dara jugak,tp,senior sket la...hehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails