Nov 15, 2011

kalau aku lembu..aku akan lariiiiiiii!!!!!!!

Ishhhh..betul..kalau mama harris ni lembu..pasti aku lari lintang pukang bila time korban..hehehehe...

lawak jer..itulah lumrah alam....dan keberkatan di hari korban....

tell the truth....ni first time saya involve dalam memberi sumbangan korban....

kalau kat kpg husband..seekor lembu dibahagi 7 bahagian..satu bahagian dlm RM300 lebih ikut lembu..kalau lembu slim & slender..murah lah harga..kalau lembu tu dobob sampai lobang hidung tak nampak..mahai ler jawapnyer.....


Harris dikurung Mama..sebab nak tengok lembu!!!

Pose sebelum tengok lembu...Harris mata dah ke lembu dah.....issshhh!!


Dah settle.......
 
Pastu....
 
Kerja pembahagian daging....
 
dan selebihnyer jadilah sup tulang!!!!!!!
 
Habis diet aku!!!!!!
 
 


1 comment:

uncle gedek said...

lupakan la diet untok janka masa sebulan ni....

Haha....!

habis terbarai!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails