Feb 15, 2011

Arrrggghhhhh!!!:O

UIsssshhhhh.....!! ni lagi aku geram...belum habis memikirkan masalah bodi aku yang agak lari alingement.....ni aku nak becerita pasal kerja plak.....

hmmmmm....da nasib badan.... Bos bagitau semalam in april...kena banyak outstation gi perak & langkawi....apa barang ni....aku mcm nak gigit jer hidung bos aku yang serupa ngan faisal FBI...tu kawan aku yang kutuk...aku menumpang jer.....

Ishhhh....aku da hangin satu badan....macam mana ni....sian harris....mama macam tak sanggup tinggalkan harris....ayah takpe...wah!wah!wah! (takpe...laki tak melayan blog aku ni...dia cakap aku ni ...syok sendiri...)

So macam mana.....apa lagi....cari keje lain larrrrr......pssssstttttt....kawan-kawan....ada keje kosong? Hehehehe......
Nak Marah ni!!!!!

Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails